logo
امروز : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۹۰۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خدابنده خبر داد:

اجرای طرح دست‌های مهربانی در خدابنده

اجرای-طرح-دست‌های-مهربانی-در-خدابنده
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خدابنده از اجرای طرح دست‌های مهربانی در قالب تهیه ۷۰۰ بسته غذایی خشک و توزیع بین جامعه هدف در ماه محرم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به‌ نقل از نسیم اشراق علی ذوالقدری ضمن تسلیت ایام ماه محرم گفت: ماه محرم، ظرف زمانی حادثه عظیم عاشورا است که به تعبیر بزرگان دین همه اسرار در آن عبادت بزرگ افشا شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه محرم تجلی زمانیِ حادثه‌ای است که فقط یک بار در عالم اتفاق افتاد، اما تجلیاتش هر سال تکرار می‌شود افزود: محرم مثل خورشیدی است که یکی بیشتر نیست، ولی هر روز طلوع می‌کند و تابش امروز و دیروزش متفاوت است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه محرم هر سال تجلی مجدد عاشورا است ادامه داد: برنامه‌های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مردم با ارادتی که به اهل بیت (ع) و فرزندان آن‌ها دارند به منظور احیای شعائر دینی و تکریم عزای حضرت سیدالشهدا (ع) به بقاع متبرک مشرف می‌شوند.

ذوالقدری ادامه داد: هیأت امنای بقاع متبرکه و خدام افتخاری بقاع متبرکه گردانندگان این برنامه‌ها هستند.

وی با بیان اینکه طرح‌هایی مثل بصیرت عاشورایی در طول ایام محرم و صفر در شهرستان خدابنده اجرا خواهد شد افزود: روحانیون و اساتید حوزه در بقاع متبرکه حضور خواهند داشت و به تبیین اهداف و قیام سیدالشهدا (ع) خواهند پرداخت.

ذوالقدری خاطرنشان کرد: برگزاری خیمه‌های معرفت و پاسخگویی به سوالات شرعی، شبهات دینی و مشاوره خانواده با حضور مبلغان خانم و آقا، برگزاری همایش رهروان زینبی و همایش نهضت‌ بیداری با خطبه‌خوانی از دیگر برنامه‌های این ماه گران‌قدر است.

وی به دیگر برنامه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم عزاداری سید‌الشهدا در حرم قیدارنبی (ع) به مدت ۱۰ شب، برگزاری مراسم شیرخوارگان در جوار مطهر قیدارنبی و امام‌زاده سید ابراهیم سجاس، برگزاری مراسم رهروان زینبی در حرم مطهر قیدارنبی و برگزاری طرح دست‌های مهربانی در قالب تهیه و توزیع ۷۰۰ بسته غذایی خشک و توزیع بین جامعه هدف از دیگر برنامه‌های ماه‌های محرم و صفر در شهرستان است که اجرا می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۵
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲